Mijn eerste reis - Reisverslagen van Leon Imandt - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Leon Imandt - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Ik ga kijken of ik in een Afrikaans land dat wat ik in Nederland geleerd heb over ziekenhuizen besturen en dokters motiveren kan gebruiken om een bijdrage te leveren aan de gezondheidszorg daar

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2011

Afscheid

19 Februari 2011

De laatste weken...

15 Januari 2011

Stappen voorwaarts.

20 December 2010

Betere vooruitzichten.

21 November 2010

Eindsprintje?
Leon

Ik ga kijken of ik in een Afrikaans land dat wat ik in Nederland geleerd heb over ziekenhuizen besturen en dokters motiveren ook kan gebruiken om een bijdrage te leveren aan de gezondheidszorg daar.

Actief sinds 01 Feb. 2009
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 76794

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2009 - 03 Maart 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: